Ir stājusies spēkā politikas programma “Digitālās desmitgades ceļš” 2030. gadam – uzraudzības un sadarbības mehānisms, ar ko līdz 2030. gadam sasniegt kopīgus Eiropas digitālās pārveides mērķus.
Tet sadarbībā ar Etago izstrādā mašīnmācīšanās algoritmos balstītu elektroenerģijas pieprasījuma-piedāvājuma vadības sistēmu efektīvākai un racionālākai elektroenerģijas pārvaldībai.
Eiropas Parlamenta Ekonomikas un monetārās komitejas darba dokumentā ir aplūkotas iniciatīvas, ko finansē no Atveseļošanas un noturības mehānisma, lai atbalstītu mazos un vidējos uzņēmumus digitālās pārveides procesā.
2023. gada februārī tika atklāts jaunais Pārredzamības centrs, kas pārraudzīs 2022. gada prakses kodeksu dezinformācijas jomā parakstītāju centienus apkarot dezinformāciju pamanāmi un atbildīgi.
Februārī jau 20. gadu pēc kārtas tika atzīmēta Vispasaules Drošāka interneta diena 2023. Latvijā Drošāka interneta centrs ar saukli “Drošāks internets sākas ar tevi!” aicināja skolas, bibliotēkas un jauniešu centrus iesaistīties, aktualizējot drošu interneta izmantošanu bērnu un jauniešu vidū.
9. februārī Latvijas Informācijas un Komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) tikās ar Latvijas reģionu digitālajiem centriem digitālo prasmju pieredzes apmaiņas seminārā.
Izsludināta pieteikšanās Eiropas digitālo prasmju balvai 2023, kas ir Eiropas Komisijas un Eiropas Digitālo prasmju un darbavietu platformas komandas īstenota iniciatīva. Balvas mērķis ir noskaidrot un apbalvot labākos projektus un iniciatīvas digitālo prasmju jomā visā Eiropā!
Ir pieejama Eiropas Iedzīvotāju digitālās kompetences ietvara jaunākā versija (DigComp 2.2.) latviešu valodā, kuru sagatavojusi Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA).
Coursera ir publicējusi ziņojumu “Darba prasmes 2023”, kurā atspoguļotas prognozes par digitālajām un vispārcilvēciskajām prasmēm, pēc kurām tiek prognozēts visstraujāk pieaugušais pieprasījums 2023. gadā.
Eiropas Savienības (ES) mērķis līdz 2030. gadam panākt, ka vismaz 80% tās iedzīvotāju, tostarp arī uzņēmēju, ir apguvuši pamata digitālās prasmes, tāpēc […]