Klientu pieredzē balstīta e-vides attīstība

Klientu pieredzē balstīta e-vides attīstība

  • 8. aprīlis, 2022. gads
  • 0 comments

Baltija, tajā skaitā Latvija, gada laikā ir sasniegusi tādu e-komercijas līmeni, kādu eksperti paredzēja organiski sasniegt tikai 2026. gadā. Piemēram, Tet klientu vidū par 27% vairāk nekā pērn priekšroku dod preču iegādei tieši e-veikalā. E-komercijas vietnes sacenšas, lai piesaistītu un noturētu klientus, rūpējoties par izcilu lietotāju pieredzi. Viens no būtiskākajiem faktoriem, kā veicināt lojalitāti, ir pakalpojuma un preču uzticamība, pieejamība un apkalpošanas serviss.

Vebinārā runāsim par to, cik būtiski ir e-vides attīstību balstīt klientu pieredzē, padalīsimies ar vairākiem praktiskiem piemēriem, kā Tet novērsis web vidē mūsu pašu radītās kļūdas un kopā centīsimies rast risinājumus klientu lojalitātes noturēšanai un veicināšanai.

Zināšanās un pieredzē dalīsies Tet E-vides daļas e-komercijas biznesa attīstības vadītāja Liene Birze-Andersone, e-pārdošanas procesu vadītāja Karīna Korotkova un web procesu vadītāja Anete Briede.

Pasākums notiks tiešsaistē, saiti uz e-pastu nosūtīsim reģistrētajiem dalībniekiem.

Reģistrēties aicinām šeit.

Sākuma datums:
13/04/2022T14:00:00
Beigu datums:
13/04/2022T15:30:00
Mērķa auditorija:
Darbaspēka digitālās prasmes.
Mērķa grupa:
Uzņēmēji
Dažādās nozarēs strādājošie
Digitālās tehnoloģijas/specializācija:
Digitālās prasmes
Digitālo prasmju līmenis:
Vidējs
Augsts
Ģeogrāfiskais tvērums - valsts:
Latvija
Mācību specializācijas virziens:
Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Valoda:
Latviešu
Iniciatīvas veids:
Nacionālā iniciatīva
Organizācija:
Pasākuma veids:
Virtuālais tiešraides
Laika zona:
Europe/Riga
Valsts:
Latvija