Klientu pieredzē balstīta e-vides attīstība
Klientu pieredzē balstīta e-vides attīstība
Baltija, tajā skaitā Latvija, gada laikā ir sasniegusi tādu e-komercijas līmeni, kādu eksperti paredzēja organiski sasniegt tikai 2026. gadā. Piemēram, Tet klientu vidū par 27% vairāk nekā pērn priekšroku dod preču iegādei tieši e-veikalā. E-komercijas vietnes sacenšas, lai piesaistītu un noturētu klientus, rūpējoties par izcilu lietotāju pieredzi. Viens no būtiskākajiem faktoriem, kā veicināt lojalitāti, ir pakalpojuma un preču uzticamība, pieejamība un apkalpošanas serviss.
Vebinārā runāsim par to, cik būtiski ir e-vides attīstību balstīt klientu pieredzē, padalīsimies ar vairākiem praktiskiem piemēriem, kā Tet novērsis web vidē mūsu pašu radītās kļūdas un kopā centīsimies rast risinājumus klientu lojalitātes noturēšanai un veicināšanai.
Zināšanās un pieredzē dalīsies Tet E-vides daļas e-komercijas biznesa attīstības vadītāja Liene Birze-Andersone, e-pārdošanas procesu vadītāja Karīna Korotkova un web procesu vadītāja Anete Briede.
Pasākums notiks tiešsaistē, saiti uz e-pastu nosūtīsim reģistrētajiem dalībniekiem.
Reģistrēties aicinām šeit.
Informācija tiešsaistē:
Sākuma datums:
Beigu datums:
Mērķa auditorija:
Mērķa grupa:
Dažādās nozarēs strādājošie
Digitālās tehnoloģijas/specializācija:
Digitālo prasmju līmenis:
Augsts