Mākslīgā intelekta čatboti e-komercijā

Mākslīgā intelekta čatboti e-komercijā

  • 9. jūnijs, 2023. gads
  • 0 comments

14. jūnijā plkst. 14:00-15:00 notiks tiešsaistes seminārs “Pārdod vairāk, apkalpo ātrāk, atbildi 24/7. Mākslīgā intelekta čatboti e-komercijā”, ko rīko vadošais tehnoloģiju lokalizācijas uzņēmums Baltijā Tilde.

Nav šaubu, ka pēdējā laikā termini “čatbots” un “mākslīgais intelekts” aizņēmuši lielu daļu no mediju telpas un apkārtējām sarunām. Bet kāds no tā visa ieguvums biznesam?

Izmaksu samazinājums, 24/7 klientu apkalpošana, interaktīva komunikācija un darbinieku atslogošana no rutīnas darbiem – šie ir tikai daži no ieguvumiem, ko čatboti sniedz uzņēmumiem. Kā un kāpēc?

Par to visu un vēl vairāk tiks stāstīts Tildes tiešsaistes seminārā:

  • No klientu atbalsta līdz pārdošanai: botu spēks e-komercijas digitalizēšanā + demonstrācija (Edgars Švecs, Tildes klientu attiecību vadītājs)
  • 5 populārākie mīti un patiesības par čatbotiem (Kaspars Kauliņš, Tildes biznesa attīstības vadītājs)
  • Uzmanību, gatavību, starts! Finansiāls atbalsts no EDIC čatbota ieviešanai (Edgars Švecs, Tildes klientu attiecību vadītājs un Sintija Svilāne,Tildes klientu attiecību vadītāja)

Reģistrēšanās un vairāk informācija pieejama ŠEIT.

Sākuma datums:
14/06/2023 14:00:00
Beigu datums:
14/06/2023 15:00:00
Mērķa auditorija:
Darbaspēka digitālās prasmes.
Digitālās prasmes IKT profesionāļiem un digitālajiem ekspertiem.
Digitālās prasmes visiem
Mērķa grupa:
IKT speciālisti un profesionāļi
Uzņēmēji
Dažādās nozarēs strādājošie
Sabiedrība kopumā
Digitālās tehnoloģijas/specializācija:
Mākslīgais intelekts
Digitālās prasmes
Digitālo prasmju līmenis:
Vidējs
Augsts
Ģeogrāfiskais tvērums - valsts:
Latvija
Mācību specializācijas virziens:
Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Valoda:
Latviešu
Iniciatīvas veids:
Nacionālā iniciatīva
Pasākuma veids:
Virtuālais tiešraides
Laika zona:
Europe/Riga