Tiešraides pasākums “Sasniedz, uzrunā, iesaisti: no efektīvas komunikācijas līdz iesaistei mācībās”

Tiešraides pasākums “Sasniedz, uzrunā, iesaisti: no efektīvas komunikācijas līdz iesaistei mācībās”
25.martā no plkst. 11.00 līdz 14.30 Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) rīko klātienes un tiešraides pasākumu “Sasniedz, uzrunā, iesaisti: no efektīvas komunikācijas līdz iesaistei mācībās”.
Pasākumā tiks stāstīts par to kā efektīvi komunicēt ar dažādām mērķa grupām (jaunieši, pieaugušie, seniori un cilvēki ar īpašām vajadzībām) un kādas komunikācijas pieejas izmantot dažādu auditoriju sasniegšanai.
Pasākuma programma:
Teorētiskā daļa (klātienē + tiešraide Facebook): 11.00 – 12.20
11.00 – 11.40 Elīna Šverna (komunikācijas konsultante, sabiedrisko attiecību aģentūras “Aged no Aged” vadītāja / Jānis Berķis (radošais direktors “Mixd Group”vadītājs): “Efektīvas komunikācijas pieejas dažādu auditoriju sasniegšanai”.
11.40 – 12.00 Anna Andersone (Riga TechGirls): Pieredzes stāsts
12.00 – 12.20 Liesma Kalve (Latvijas Pensionāru federācijas pārstāve): “Dalīšanās pieredzē: kā uzrunāt, komunicēt un kā informāciju uztver seniori?”
12.20 – 13.00 Pārtraukums (kafijas pauze)
Praktiskā daļa (tikai klātienē): 13.00 – 14.30
13.00 – 14.30 Darbs grupās: “Komunikācijas aktivitāšu īstenošana dažādām mērķa grupām”.
Klātienes dalībnieki tiks sadalīti vairākās darba grupās, lai veiktu domu apmaiņu un izstrādātu ieteikumus un priekšlikumus, kā sasniegt konkrētu iedzīvotāju mērķauditoriju, kādus komunikācijas veidus vai valodu/kanālus labāk izvēlēties.
Pasākuma mērķgrupa ir valsts un pašvaldību iestādes, NVO, bet tiešraide tiks translēta arī Facebook (VARAM un LIKTA profilā) un ikviens, kas vēlēsies varēs to klausīties. Facebook event tiešraidei pieejams šeit.
Dalība klātienei ar iepriekšēju reģistrēšanos, aizpildot anketu ŠEIT. Dalībniekiem, kuri reģistrējušies uz klātienes dalību, tiks nosūtīta informācija par pasākuma vietu un telpu uz anketā norādīto e-pastu.
Reģistrācija dalībai klātienei atvērta līdz 21. martam.
#eprasmes25 #ADWeeks2025
Informācija tiešsaistē:
Pilsēta/pagasts:
Mērķa auditorija:
Darbaspēka digitālās prasmes.
Mērķa grupa:
Uzņēmēji
Seniori
Studenti
Jaunieši, skolēni
Digitālās tehnoloģijas/specializācija:
Digitālo prasmju līmenis:
Vidējs