Ziņojums apkopo esošo literatūru par nodarbinātības digitalizāciju, uzsverot galvenos izaicinājumus un iespējas, kā arī identificē nepilnības un iespējamos tematus turpmākai pētniecībai.
Eiropas Izglītības un kultūras izpildaģentūras (EACEA) publicētais Eurydice ziņojums sniedz ieskatu par to, kā informātiku kā zinātnisko disciplīnu var integrēt Eiropas skolu izglītībā.
Eiropas Parlamenta Ekonomikas un monetārās komitejas darba dokumentā ir aplūkotas iniciatīvas, ko finansē no Atveseļošanas un noturības mehānisma, lai atbalstītu mazos un vidējos uzņēmumus digitālās pārveides procesā.
Coursera ir publicējusi ziņojumu “Darba prasmes 2023”, kurā atspoguļotas prognozes par digitālajām un vispārcilvēciskajām prasmēm, pēc kurām tiek prognozēts visstraujāk pieaugušais pieprasījums 2023. gadā.
OECD ikgadējais izglītības politikas pārskats 2022. gadam “Mūžizglītības izvēļu transformācijas” apskata trīs politikas jomas, kurās 2023. gadā jāvirza pārveide.
UNESCO mākslīgā intelekta kapacitātes stiprināšanas darba grupa publicējusi ziņojumu “Mākslīgais intelekts un digitālā pārveide”, kurā izvērtēti būtiskākie priekšnosacījumi publiskā sektora digitālajai pārveidei.
Šī gada 28. septembrī Apvienoto Nāciju Organizācijas Ekonomisko un sociālo lietu departaments publicēja pētījuma ziņojumu, kas novērtē e-pārvaldības attīstības līmeni visās dalībvalstīs.
Kopīgais pētniecības centrs publicējis ziņojumu par mākslīgo intelektu un bērnu tiesībām, kurā galvenokārt ieteikts iesaistīt bērnus un viņu aprūpētājus jaunas politikas un iniciatīvu izstrādē pētniecībā, politikā un rūpniecībā, balstot uz mākslīgā intelekta tehnoloģijām.
Vairāk nekā 750 bērnu un jauniešu ieteikumi palīdzējuši #DigitalDecade4YOUth nākt klajā ar rekomendācijām politikas veidotājiem, lai tiešsaistes vide nākotnē būtu ētiska, visiem droša un iekļaujoša.
Informējam, ka eprasmes.lv mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.PiekrītuNepiekrītuPrivātuma politika