Vairāk nekā 750 bērnu un jauniešu ieteikumi palīdzējuši #DigitalDecade4YOUth nākt klajā ar rekomendācijām politikas veidotājiem, lai tiešsaistes vide nākotnē būtu ētiska, visiem droša un iekļaujoša.
Pētījums “Eiropas digitālā desmitgade un autonomija” ir neatkarīgu ekspertu novērtējums par 2030. gada mērķrādītājiem, kas noteikti ES digitālās desmitgades programmā “Digitālais kompass” un Eiropas digitālajā stratēģijā.
Latvijā atklāts jaunākais izglītības politikas dokuments, kurā ir formulēta izglītības attīstības vīzija 2050. gadam, par galveno izvirzot izglītības lietderīgumu jeb sabiedrisko labumu.
OECD jaunākajā publicētajā Nodarbinātības pārskatā par 2021. gadu norādīts, kā lēna nodarbinātības atjaunošanās ir saistīta ar augstu ilgtermiņa bezdarba risku un valdību reakcija ir tikusi balstīta uz prasmju attīstību, lai stabilizētu situāciju.
Pētījuma ziņojums par pašreizējām un nākotnē pieprasītākajām programmēšanas prasmēm un programmētāju profiliem Eiropā, ko 2021. gadā veikusi Eiropas Programmatūras prasmju alianses (ESSA).
Informējam, ka eprasmes.lv mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.PiekrītuNepiekrītuPrivātuma politika